niedziela, 10 lutego 2013

Rozdzial 1. - imagin z Harrym.

Harry

Wczoraj gralismy z dziewczynami  w pilke reczna, czulam jakby ktos mnie mocno popchnal.

Upadlam na ziemie i stracilam przytomnosc.

Nagle karetka zabrala mnie do szpitala , obudzilam sie a przy mnie stal ktos bardzo mi bliski, ktos kogo kochalam ale nie zdazylam poznac.

Przypominalam sobie kto to ? Czy moj kolega , ktorego nigdy nie widzialam czy ktos kogo uwielbiam.

Nagle sobie wszystko przypomnialam, byl to Harry Styles.

Podal mi swoja dlon, i powiedzial...

- Wiem, ze to wszystko przezemnie , ale prosze wybacz. Nie wiem jak to sie stalo , wszystko sie dzialo zbyt szybko, by to zapamietac. 

Spojrzalam na niego i rzeklam.

- Alez  , Harry ja nawet nie wiem dokladnie o co ci chodzi. Nic nie pamietam.

Harry podniosl roze ktora od niego dostalam i wyszedl.

Nie wiedzialam o co chodzi, caly czas myslalam  o tym co takiego zrobilam ze Harry wyszedl. Zranilam go ?

Nie wiem, nie wiem, nie wiem...

Zasnelam z mysla o tym...

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz