niedziela, 10 lutego 2013

Rozdzial 1.- Niall.

Niall

Pewnego dnia gdy wyszlam z moja najlepsza przyjaciolka na dwor, spotkalam kogos tajemniczego i bardzo skrytego w siebie. Przestraszylam sie i poszlam dalej.

Monika- Ej, Olaa poczekaj, skad wiesz moze to jest ktos kogo znasz i o kim nie mozesz przestac myslec ?

Stanelam na srodku ulicy i rozmyslalam, nagle uslyszalam krzyk i wrzask chlopaka ktory biegl w moim kierunku, zlapal mi gwaltownie i rzucil na pobocze.

Myslalam ze to tylko chwila, i on sobie pojdzie, lecz nagle sciagnal swoj kaptor i kominiarke odworcil sie w moja strone. 

Przedstawil sie Niall Horan. 

Ja- Kamila miala racje, moze to jest ktos o kim nie mg przestac myslec, moze ktos kogo kocham i nigdy nie przestane.

Niall podal mi reke i pomogl stac.

Moje serce zaczelo bic coraz szybciej.

Powiedzial...

Bylem bardzo smutny, chodzilem po parku i rozmyslalem nad kolejna piosenka ..

Ja- Napewno bedzie wspaniala..

Niall dal mi reke i pociagnal mnie siebie.

Ja- Dlaczego chodzisz sam po parku , zawsze jestes ze swoimi przyjaciolmi... ?

Niall- Jakos chcialem pobyc sam...

Niall odprowadzil mnie do domu , a ja poszlam w biegu i na koniec puscilam mu buziaka. 

Zapisal moj numer telefonu, zadzwonil do mnie po kwadransie i powiedzial ze jutro po mnie  przyjdzie i pojdziemy na spacer.

Zasnelam z mysla o nim. ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz